Flyr høyt med iPad

De tyske jorder passerer under meg - langt under meg. Lette skyer skaper skygger i landskapet. Elver snor seg gjennom grønne daler. Flyet flyr sørover, og sol og varme venter.
Bordet foran meg er slått ned. Der ligger min iPad, og tar villig imot mine lette finger berøringer. Et par notater er allerede skrevet i EverNote, endel websider lastet ned i InstaPaper er grundig lest for å bli bedre kjent med reisemålet. Ved siden av meg sitter min sønn med sin iPad og spiller sitt nyinnkjøpte spill; FIFA12. APPen BlogPress er åpen, og jeg deler disse ord med dere. Hvordan i all verden gikk det ann å leve et liv uten iPad?

- Posted using BlogPress from my jaiPad

Location:30000 feet above the Earth

Kommentarer

  1. Vel ettersom jeg vet så har men greid seg ganske lenge uten iPad, spørsmålet er helle kanskje hvor avhengig blir man i nær fremtid?

    SvarSlett
  2. Betimelig spørsmål. Håper du får noen flotte feriedager, John Arne. Det har du jammen fortjent:)

    SvarSlett
  3. Vi fløy med British airways til New York. Der er det egentlig skjermer til alle passasjerer med film, TV, musikk og reiseinfo. Likevel var det mange som valgte å bruke sine iPader til film, lese bok eller spill.......

    SvarSlett

Legg inn en kommentar